Zapojení angličana SL-390F

Při práci na stanici Tanvald jsem narazil na to, jak zapojit dvojitou křižovatkovou výhybku zvanou "angličan" od firmy Peco typ SL-390F. Důležité je správně zapojit srdcovky. V jednoduchosti je síla a tak je potřeba navzájem prohodit kontakt srdcovek na protější želvu. Tj. pravá želva mění polaritu levé žluté srcovky a naopak.

Aktuality

15.05.2021 13:04
Po sérii článků o jednotlivých stavbách a částech přináším přehledový článek o finalizaci prvního segmentu. Mám radost, že po letech, kdy jsem pracoval na stavbě  kostry, kolejí a elektroniky došlo i na krajinu. Netajím se tím, že krajinařina není moje silná stránka, ale mám úžasnou ženu,...
16.04.2021 19:32
Na segmentu Kořenov jsem chtěl mít řeku, aby byla logicky řešena krajina. Potřeboval jsem mít most na motivy toho Jizerského. Proto jsem fiktivní řeku vedl tak, aby tekla pod Jizerský most. Potřeboval jsem ale rychle klesat, tak jsem přidal i vodopádek.  Na výsledek se podívejte zde.
10.04.2021 18:42
V místech, kde je v reálu v Kořenově budova bývalé celnice a později učeliště je skladiště. Samotná budova učeliště se mi na panel nevejde, tak jsem hledal hotovou budovu skladiště. Našel jsem vhodnou u Atelieru WEPE. Více o stavbě a patinaci naleznete zde.
<< 5 | 6 | 7 | 8 | 9 >>

Kontakt

dan@1ku160.cz honza@1ku160.cz