Danova vozidla

Díky vstupu do Zababova jsem pochopil, že i výběr vozidel na kolejišti musí být věrným modelem provozu reálného. Rozhodl jsem se proto sbírat vozidla, která někdy mohla jezdit nebo dokonce přímo jezdila v Tanvaldu na okolních tratích. Vozidla specifiká pro Zubačku bohužel v N-ku nikdo nevyrábí v seriové ani malosériové výrobě. Bohužel zatím v N-ku není ani prodávaný lept. Snažím se Cekula přemluvit, aby model do N zmenšil. Od Jirky Heráčka vím, že má model Rakušanky rozpracovaný. Moc se na něj těším! Ještě horší to je s parní 404.0. Jediný model v 1:160 postavil jeden z modelářů pro Zackenbahn. Zkusil jsem od něj zjistit, ze kterého modelu přestavba je, ale už si konkrétní pojezd od Trixe nepamatoval. Nezbyde než dále hledat a jednou si ji postavit!

Ostatní vozidla jsou už snadněji dostupná. Dříve především díky práci Jirky Heráčka a Tomáše Hlouška. Nově je příslibem produkce pana Báni z MTB. V TT má MTB model lokomotivy 743, doufám, že jí brzo uvede i v N-ku! Zatím má od nich 466.2. Mám tak již velmi slušnou sestavu hnacích vozidel i vozů vhodných pro Tanvadsko.

Aktuality

09.10.2019 22:38
Množí se dotazy, jak začít s ovládáním kolejiště pomocí MGP komponent. Honza proto napsal článek pro úplné začátečníky. Najdete jej zde.
29.09.2019 18:48
Pro usnadnění modelářům, kteří nevládnou jazyky nebo překladačem Google jsme se rozhodli zpřístupnit zajímavé stránky ze světa. Proto naleznete v sekci Komunita N a to Historie N zde a Kolejivo N zde.
14.09.2019 16:24
Honza sepsal nový článek o tom, jak s elektronikou MGP simuluje ovládání stanice Čachnov pomocí reléového zabezpečovacího zařízení. Více zde.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Kontakt

dan@1ku160.cz honza@1ku160.cz