Danova vozidla

Díky vstupu do Zababova jsem pochopil, že i výběr vozidel na kolejišti musí být věrným modelem provozu reálného. Rozhodl jsem se proto sbírat vozidla, která někdy mohla jezdit nebo dokonce přímo jezdila v Tanvaldu na okolních tratích. Vozidla specifiká pro Zubačku bohužel v N-ku nikdo nevyrábí v seriové ani malosériové výrobě. Bohužel zatím v N-ku není ani prodávaný lept. Snažím se Cekula přemluvit, aby model do N zmenšil. Od Jirky Heráčka vím, že má model Rakušanky rozpracovaný. Moc se na něj těším! Ještě horší to je s parní 404.0. Jediný model v 1:160 postavil jeden z modelářů pro Zackenbahn. Zkusil jsem od něj zjistit, ze kterého modelu přestavba je, ale už si konkrétní pojezd od Trixe nepamatoval. Nezbyde než dále hledat a jednou si ji postavit!

Ostatní vozidla jsou už snadněji dostupná. Dříve především díky práci Jirky Heráčka a Tomáše Hlouška. Nově je příslibem produkce pana Báni z MTB. V TT má MTB model lokomotivy 743, doufám, že jí brzo uvede i v N-ku! Zatím má od nich 466.2. Mám tak již velmi slušnou sestavu hnacích vozidel i vozů vhodných pro Tanvadsko.

Aktuality

22.01.2020 22:31
Přinášíme článek, jak využít výhod ovládání skrytého nádraží na domácích kolejištích pomocí elektroniky MGP. Tento systém sice vnikl primárně pro potřeby modulové železnice, ale s výhodou lze použít i v domácím prostředí. Více naleznete zde.
16.01.2020 20:57
Již koncem roku 2019 jsem upravil Kamenici o krátký šturc a zapustil výtažnou kolej - popsáno zde. Tím ale došlo k tomu, že kotelna, která zůstala v původní výšce, by neměla svou kolej, a na volné ploše by nemohly být vykládány vagóny, protože je kolej svážná. Rozhodl jsem se proto...
12.01.2020 21:34
Již v roce 2017 jsme se odhodlali vyrazit s moduly do německého Stöllniz na severu Německa. Tam jsme se potkali i s kolegy z Dánska. Navázali jsme s nimi komunikaci kvůli elektronice MGP. V prosinci 2019 jsme od nich dostali nabídku na účast na největším modulovém setkání...
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Kontakt

dan@1ku160.cz honza@1ku160.cz